حجاب ، گنج یافت شده توسط زنان آزادی خواه جهان
پایگاه مقاومت امام هادی(ع)روستای دم افشان

کوهپیمایی خانوادگی بمناسبت دهه فجر 94 دهه فجر مبارک کوهپیمایی خانوادگی بمناسبت هفته بسیج هفته بسیج گرامی باد. آيا ميدانستيد 44 رويداد فاجعه خونين در سرزمين منا تصاوير نادر و قديمي از حال و هواي مراسم حج مراسم تشیع و تدفین شهدای گمنام


حجاب ، گنج یافت شده توسط زنان آزادی خواه جهان

با توجه به رشد روز افزون دین اسلامی که دلیل آن تطابق با فطرت پاک و آزاد انسان است، روزانه شاهد گرایش مردم مختلف جهان به این دین مبین هستیم. این رشد که با باعث نگرانی سران طاغوت در بسیاری از کشورهای غربی شده موجب گردیده با نماد اسلام گرایی که همان حجاب است مقابله شدید صورت گیرد.
به راستی این امتیازی برای زنان است که با داشتن این نماد و رعایت حجاب، هر لحظه می توانند نقش یک مبلغ را در جامعه داشته باشند.
متاسفانه رنگ و بوی حجاب در جامعه ایران امروز ما دچار دگرگونی شده و رفته رفته به سوی برهنگی در حال پیشروی است. البته ضمن تقدیر از اقدام اخیر نیروی انتظامی در برخورد با افراد با پوشش زننده، لازم است دیگر ارگانهای ذیربط به این موضوع ورود کرده و به موضوعات پیرامونی آن از جمله بازار پوشاک، ادارات دولتی، مدارس و دانشگاه ها، سینما، تلویزیون و تئاتر، آموزشگاه ها و مراکز فرهنگی شهرداری و . . . را با این حرکت مقدس همسو کنند.
در زیر به چند نمونه از زنان مشهور کشورهای مختلف اشاره می شود که نه تنها گرایش به اسلام و رعایت حجاب را محدودیت نمی دانند بلکه آن را یک ابزاری برای آزادی معنوی زن در جامعه تلقی می‏کنند.

 

منبع:http://paygahemoslem.blogfa.com/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




نویسنده : فریدون تاریخ : 2 / 5 / 1391



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به پایگاه مقاومت امام هادی(ع)روستای دم افشان مي باشد.